Zapoznaj się z tenisem: zaskakujące korzyści zdrowotne, które warto wiedzieć

  • 0
kort tenisowy

Zapoznaj się z tenisem: zaskakujące korzyści zdrowotne, które warto wiedzieć

Category : Artykuły

Jeśli pobyt nadający się jest dla ciebie ważny, ale zdarza Ci się, że codzienna podróż na siłownię lub unikając regularnie zaplanowanych tras, być może nadszedł czas, aby znaleźć nowy trening. Pracownicy służby zdrowia zgadzają się, że najskuteczniejsze procedury fitness są tymi, które zawierają aspekt zabawy i oferują uczestnikom coś, na co warto się spodziewać. Jeśli jeszcze tego nie zauważyłeś, możesz być zaskoczony tym, że ten tenis może być odpowiedzią na twoje nerwy treningowe.

Tenis to coś więcej niż tylko gra; to wysoka aktywność, która zwiększa tętno i wymaga siły i zręczności. W miarę poprawiania się twojej gry, podobnie jak zdrowie i kondycja fizyczna. Niezależnie od tego, czy jesteś nowym graczem, starym zawodowcem, który zainteresowałby się zmartwieniem, czy masz dziecko, które wykazało zainteresowanie – poniższe zalety to niektóre z korzyści zdrowotnych, jakie przyniesie Ci radość, gdy odbierzesz rakietę.

Poprawa stanu zdrowia układu sercowo-naczyniowego

Tenis to niska aktywność aerobowa o wysokiej intensywności, która zwiększa rytm serca graczy poprzez różne ruchy, w tym sprint, skakanie, huśtanie się i przykucnięcie. Ta elewacja poprawia zdrowie układu sercowo-naczyniowego i wytrzymałość w czasie. Badania wykazują, że regularna aktywność tlenowa może znacznie zwiększyć zdrowie serca. W rzeczywistości grając w tenisa tylko trzy godziny w tygodniu może zmniejszyć ryzyko wystąpienia chorób serca o 50%.

 

Jeśli dopiero zaczynasz i obawia się, że nie będziesz w stanie nadążyć za tempem gry, nie bądź. Tenis jest odpowiedni dla graczy w wieku od pięciu do 105 lat! Istnieje wiele sposobów na zmniejszenie intensywności gry, w tym gra podwójna i znalezienie przeciwnika lub klasy z graczami, którzy są na tym samym poziomie co ty.

Zwiększona siła

Podnoszenie ciężarów nie jest jedynym sposobem na brzmienie i budowanie mięśni. Tenisa wykorzystuje wszystkie podstawowe grupy mięśni, które ulegają skurczom, uginając, drgając i rozciągając się w trakcie meczu. Jako ćwiczenie na wadze, można spodziewać się, że podczas ćwiczeń regularnie grasz zarówno w ramionach, ramionach, absach, jak iw mięśniach mięśni. Wszyscy bez podnoszenia ciężaru!

Spalanie tłuszczu

Jeśli grałeś zbyt wiele gier online z powodu promocje bez depozytu w ulubionych witrynach i teraz szukasz prawdziwego treningu, który cię wyczerpał, tenis powinien być na radar. Przeciętnie można spalić między 425 – 600 kalorii podczas meczu. Sprintowanie, obrót i huśtanie piłki pomaga utrzymać się w ruchu. Oprócz poprawy stanu układu sercowo-naczyniowego, ten sport może przyczynić się do spalania tłuszczu i utraty wagi.

Zakres ruchu

Bawienie się w tenisa regularnie pomaga uzyskać i utrzymać duży ruch zarówno w górnej jak i dolnej części ciała. Przesuwanie i skręcanie ruchów wymaganych do obsługiwania i powrotu piłki wraz z bieganiem i biegiem po celu, pomagają zwiększyć i podtrzymać zasięg w miarę upływu czasu. Jest to ważne, ponieważ zmniejszony zasięg, który pojawia się wraz z wiekiem i brakiem ruchu, zwiększa ryzyko uszkodzenia mięśni i stawów i może prowadzić do długotrwałych uszkodzeń.

Zwiększona koordynacja

Tenis obejmuje zarówno brutalną, jak i drobną aktywność motoryczną, kontrolę i koordynację podczas wielokrotnego poruszania się i położenia się na uderzenie, uderzenie, lob i volley. Od głowy do ręki, aż do talii, wszystkie części ciała współpracują ze sobą, aby manewrować twoją najlepszą grą. Początkowo ruchy te mogą czuć się niezręcznie i niezdarnie. Mimo to ćwiczenia poprawiają siłę i koordynację, gdy twoje ciało uczą się kontrolować i synchronizować ruchy.

 


Leave a Reply